Prekių grąžinimas bei keitimas

Prieš formuojant prekių grąžinimą, prašome dar kartą atkreipti dėmesį į kelias svarbias Paslaugų teikimo sąlygas, su kuriomis susipažinote ir sutikote prekių pirkimo metu:

9.3. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais.

  • Pristatymas į LP Express paštomatą - 3,00 Eur (užsakymams nuo 70 Eur - nemokamai);
  • Pristatymas į Omniva LT paštomatą - 3,70 Eur (užsakymams nuo 70 Eur - nemokamai);

PASTABA!

Jeigu jūsų užsakyme yra prekių iš WEESTEP arba HUPPA ir kitų prekės ženklų prekės, užsakymas bus padalintas į dvi atskiras siuntas, todėl taikysime dvigubą siuntimo mokestį. WEESTEP ir HUPPA prekės yra sandėliuojamos ir siunčiamos kartu, o kitų prekės ženklų prekės laikomos kitame sandėlyje ir siunčiamos atskirai. Tai reiškia, kad kai derinate šių prekių ženklų prekes viename užsakyme, gali atsirasti papildomi siuntimo mokesčiai.

10.4.1. Grąžinant tinkamos kokybės prekes, Pirkėjui grąžinamos tik už prekes sumokėtos sumos, neįskaitant prekių pristatymo išlaidų.

10.4.2. Jei užsakant prekes buvo pritaikytas nemokamas pristatymas perkant už 70 Eur ar daugiau, tačiau po dalinio ar visiško prekių grąžinimo užsakymo suma tampa mažesnė nei 70 Eur, iš grąžinamos sumos bus išskaičiuotos Pardavėjo patirtos prekių pristatymo išlaidos pagal užsakymo metu Pirkėjo pasirinktą pristatymo būdą.

Norint pateikti prekių grąžinimo ar keitimo prašymą, atsidarytkite pagrindinį meniu:

Pasirinkite prisijungti:

Įveskite savo el. pašto adresą, kurį nurodėte prekių užsakymo metu:

Suveskite el. paštu gautą 6 skaitmenų kodą:

Pasirinkite užsakymą, kuriam norite pateikti grąžinimą ar keitimą bei spauskite "Prašyti grąžinti":

Pažymėkite užsakymo prekes, kurias norite grąžinti bei nurodykite grąžinimo priežastį.

Jeigu prekes norite pakeisti į kitas, jas nurodykite pastaboje

Spauskite "Prašyti grąžinti":

Gavę ir įvertinę prekių grąžinimo prašymą, elektroniniu paštu atsiųsime Jums papildomą informaciją. Įprastai atsakome per 1 darbo dieną.